Quin serà el teu pla de formació?
Analitzem i trobem, juntament amb els nostres clients, solucions pràctiques i eficaces per a les teves necessitats comunicatives. El compromís és orientar la nostra feina cap a la consecució dels teus objectius en un sistema de qualitat sempre en procés de millora contínua.
1. El punt de partida
Una bona formació d’idiomes consisteix a definir i aconseguir uns objectius clars que permetin a les empreses assolir les seves metes i millorar els seus resultats.
Partim de l’anàlisi de les competències actuals i futures, la situació actual davant l’òptima. Definim el perfil ideal com a requisit per fer satisfactòriament les tasques identificades en altres idiomes.
2. Disseny del pla
Definim el programa pedagògic, els objectius, el sistema d’avaluació, la metodologia i el pes dels formats digitals (Face-to-Face online, plataforma virtual d’idiomes, plataforma d’autoaprenentatge) per al projecte, a més de la quantificació dels costos i el marc temporal.
3. Estratègies d’aprenentatge
Una combinació estructurada de diferents formats i programes d’aprenentatge optimitza els resultats.
4. Posada en marxa
Abans de l’inici de les accions, informem els participants de les seves exigències i de les «regles del joc» en sessions de kick-off. La implicació activa dels participants en el procés d’aprenentatge és una de les claus per a l’èxit.
5. Objectius transparents
En cada etapa del programa transmetem als participants els objectius generals i específics de cada unitat didàctica.
6. Avaluació
Seguim els criteris i descriptors definits en el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, així com els del nostre Manual d’avaluació.
7. Reporting
El nostre equip d’assessors està en comunicació directa amb els nostres clients. Accedirà a informes periòdics sobre la progressió dels alumnes i el seu grau de satisfacció amb el pla formatiu i els professors. Comptem amb recursos humans i eines tecnològiques per a un seguiment que ofereix les màximes garanties.
8. Outsourcing
L’outsourcing està pensat per facilitar la gestió d’idiomes de la teva empresa. L’externalització de la formació idiomàtica et permetrà obtenir avantatges econòmics i de gestió. Gestionem grans comptes des de fa més de 30 anys.
9. Costos
La implementació sistemàtica d’un pla de formació optimitza els costos i l temps per assolir els objectius.
Les nostres formacions per a empreses
Els programes estan dissenyats per millorar la competència comunicativa dels teus col·laboradors.
Grupals o individuals que s’imparteixen a l’empresa, al nostre centre o a centres associats de tot Espanya.
Per a tots els professionals que vulguin millorar les seves competències comunicatives en qualsevol idioma.
Comprendre les maneres de pensar i de comunicar-se que són diferents de les pròpies és clau en un món global.