Quin serà el teu pla de formació?
Analitzem i trobem, juntament amb els nostres clients, solucions pràctiques i eficaces per a les teves necessitats comunicatives. El compromís és orientar la nostra feina cap a la consecució dels teus objectius en un sistema de qualitat sempre en procés de millora contínua.
1. El punt de partida
Una bona formació d’idiomes consisteix a definir i aconseguir uns objectius clars que permetin a les empreses assolir les seves metes i millorar els seus resultats.
Partim de l’anàlisi de les competències actuals i futures, la situació actual davant l’òptima. Definim el perfil ideal com a requisit per fer satisfactòriament les tasques identificades en altres idiomes.
2. Disseny del pla
Definim el programa pedagògic, els objectius, el sistema d’avaluació, la metodologia i el pes dels formats digitals (Face-to-Face online, plataforma virtual d’idiomes, plataforma d’autoaprenentatge) per al projecte, a més de la quantificació dels costos i el marc temporal.
3. Estratègies d’aprenentatge
Una combinació estructurada de diferents formats i programes d’aprenentatge optimitza els resultats.
4. Posada en marxa
Abans de l’inici de les accions, informem els participants de les seves exigències i de les «regles del joc» en sessions de kick-off. La implicació activa dels participants en el procés d’aprenentatge és una de les claus per a l’èxit.
5. Objectius transparents
En cada etapa del programa transmetem als participants els objectius generals i específics de cada unitat didàctica.
6. Avaluació
Seguim els criteris i descriptors definits en el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, així com els del nostre Manual d’avaluació.
7. Reporting
El nostre equip d’assessors està en comunicació directa amb els nostres clients. Accedirà a informes periòdics sobre la progressió dels alumnes i el seu grau de satisfacció amb el pla formatiu i els professors. Comptem amb recursos humans i eines tecnològiques per a un seguiment que ofereix les màximes garanties.
8. Outsourcing
L’outsourcing està pensat per facilitar la gestió d’idiomes de la teva empresa. L’externalització de la formació idiomàtica et permetrà obtenir avantatges econòmics i de gestió. Gestionem grans comptes des de fa més de 30 anys.
9. Costos
La implementació sistemàtica d’un pla de formació optimitza els costos i l temps per assolir els objectius.
10. Resultados ROI
El nostre objectiu és aconseguir el retorn de les inversions fetes per part dels nostres clients. La transferència de les competències adquirides al lloc de feina i el nivell de satisfacció dels participants i responsables són els nostres indicadors clau.
Les nostres formacions per a empreses
Els programes estan dissenyats per millorar la competència comunicativa dels teus col·laboradors.
Grupals o individuals que s’imparteixen a l’empresa, al nostre centre o a centres associats de tot Espanya.
Per a tots els professionals que vulguin millorar les seves competències comunicatives en qualsevol idioma.
Comprendre les maneres de pensar i de comunicar-se que són diferents de les pròpies és clau en un món global.