3 casos d’èxit del programa blended learning
Entitat financera espanyola: Projecte 4+2
Vam dissenyar i impartir cursos d’anglès per a més de 220 tècnics i executius. Un pla de formació blended learning que combinava sessions semiintensives presencials (llenguatge general, seminaris específics per a negociacions, reunions, coaching intercultural…) amb autoestudi en línia. Vam dissenyar el pla abans del seu llançament durant 6 mesos, implicant-hi tots els nivells de l’empresa (direcció de recursos humans, formació, direcció general, management, caps d’àrea…).
Resultats
Els participants van reduir el temps necessari per completar un nivell del marc europeu en un 50 % i l’empresa va obtenir un estalvi del 25 %.
Una situació de win-win-win: per als alumnes en progressió, per a l’empresa en temps i costos i per a Humboldt i els seus col·laboradors en compensacions econòmiques i professionals.
Empresa farmacèutica de Barcelona: Projecte C1
El client es trobava en plena expansió global. S’havia fixat com a objectiu que uns 180 col·laboradors havien d’obtenir el nivell C1 d’anglès dedicant-hi un màxim de 2 hores presencials a la setmana i la resta, en autoestudi en línia. En estreta cooperació amb el client, vam dissenyar un sistema blended learning 2+1.
Resultat:
Els alumnes van superar mig nivell d’anglès del marc europeu en un any, assistint només a unes 60 classes presencials anuals. Avui el col·lectiu ha assolit un 88 % dels objectius fixats.
Entidad financiera española – Proyecto 4+2
El cliente se encontraba en plena expansión global. Se había fijado como objetivo que unos 180 colaboradoras deberían alcanzar el nivel C1 en inglés dedicando un máximo de 2 horas presenciales a la semana y el resto en autoestudio online.Diseñamos en estrecha cooperación con el cliente un sistema Blended Learning 2+1.
Resultado:
Los alumnos superaron medio nivel de inglés del Marco Europeo en un año asistiendo solo a unas 60 clases anuales presenciales. Hoy el colectivo ha alcanzado en un 88% los objetivos establecidos.